Cibodas (24 april)

24 april 2023 - Cibodas, Indonesië

We willen vandaag verder reizen, maar door de vakantie rijden er weinig bussen. Ze zijn allemaal volgeboekt en er is ook geen enkel plaatsje meer op de trein. We zitten hier vast, we gaan naar een bloementuin op een uur rijden van ons verblijf. Onderweg stuurt de lieve GPS dame ons weer langs een weg die geen weg is. Toch zijn er scooters die langs deze weg gaan. Gino stapt af en ik rij voorzichtig naar beneden. Er gaat een scooter onderuit op de steentjes. We twijfelen langs waar we moeten, 2 tengere jongens stoppen en stellen voor om ons naar boven te rijden. Maar goed ook want dat was ons niet gelukt.

1683023736439De bloementuin is mooi, maar niet bijzonder, voor buitenlanders vragen ze het dubbele aan inkom. Dat is voor deze tuin echt wel te veel. 1683023736750168302373677016830237370721683023736970Rond 17u willen we vertrekken maar barst er een onweer los. We besluiten om even te wachten, het mindert na een uurtje en moeten echt wel door rijden. Onderweg stoppen we aan een restaurant, net op tijd want er barst weer een onweer los.

Het is moeilijk rijden in de regen, een gigantische file, alles staat stil. Op een bepaald moment rijden de scooters zelfs niet meer, alles staat potdicht. We geraken met veel geduld toch nog veilig thuis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade